Jeśli posiadasz system wykonany przez naszą firmę napisz do nas email, w treści podając adres montażu systemu. A otrzymasz potrzebne poradniki za darmo.
Jeżeli nasz rejestrator jest skonfigurowany to możemy przejść do punktu „Skąd pobrać”.
Wymagania dotyczące podglądu obrazu na telefonie.
Aby rejestrator był widoczny w internecie , łącze internetowe do którego wpięty jest rejestrator, musi posiadać zewnętrzny adres IP (może być zmienny np. neostrada) oraz na routerze muszą być przekierowane porty 37777 i 80 na adres naszego rejestratora. Jeżeli chcemy mieć podgląd z kamer na telefonie , a oba urządzenia są podłączone do tej samej sieci lokalnej, to nie musimy posiadać zewnętrznego adresu IP oraz przekierowanych portów ale telefon i rejestrator powinny być w tej samej sieci.
Dla obydwu przypadków,rejestrator powinien zostać dopasowany do naszej sieci lokalnej,jeśli adresacja w tej podsieci ma postać 192.168.1.X gdzie X to dowolny wolny numer od 1 do 254, to rejestrator powinien mieć ustawiony adres np. 192.168.1.108 i bramę routera, do którego jest podłączony (zazwyczaj 192.168.1.1).
Nasz adres zewnętrzny możemy sprawdzić na naszej stronie w stopce (na samym dole strony). Będzie widoczny tekst „Twój Adres IP to: xxx.xxx.xxx.xxx” a dalej nasz adres IP. Aby sprawdzić czy porty są otwarte wchodzimy na stronę
http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/
W polu „port number” wpisujemy port który chcemy sprawdzić, po czym klikamy „check”. Jeżeli wyświetli się nam informacja „port is open” to nasz port jest otwarty i od tej chwili nasz rejestrator będzie dostępny przez internet. Jeżeli będzie informacja „port is closed”, wtedy nasz port jest zamknięty, i musimy wykonać przekierowanie portów na naszym routerze.